lunes, 19 de noviembre de 2012

Nire experientzia comenius proiektuan

Aste honetan oso ondo pasatu dut.
Poloniako, Italiako, Portugaleko eta Frantziako ikasleekin oso ondo pasatu dut,
gainera ez ditugu klase normalak euki
Aste honen lehenengo egunean ongi etorria izan zen, Martitzenean Arrabara joan ginen.
Eguaztenean  Guggenheimera joan ginen(Bilbora).
Eguenean Euskal jaia, dantzak, korue, pelota partiduek, herri kirolak etab egon ziren.
Barikuen Donostieko aquariumera joan ginen.
Aste hau osos dibertigarria izan da eta gainera nire pen friend-a oso ona zen.
Ekintza guztiak oso dibertigarriak izan dira.
Nire bizitzako asterik gogokoena izan da.     
Ekainean Poloniara joateko deseatzen nago nire pen frien-a ikusteko.
Berak pilo bat txokolate oparitu zizkigun,eta euren herriari buruz  liburuxka bat, hau da Ciezyn-eri buruz.
Guk berari Euskal  Herriako taza bat, Bizkaia eta Zeanuriri buruz liburuxka batzuk, nik egindako postal bat eta beste gauza asko.

BY IRENE (zeanuriikasle11)




















2 comentarios: